Roca zaprezentowała swoją nową kolekcję Ona na globalnym wydarzeniu transmitowanym na żywo

01/12/2021

Prezentację oglądało jednocześnie ponad 4000 osób z całego świata

Podczas globalnego wydarzenia transmitowanego na żywo prosto z fundacji Joana Miró w Barcelonie, Roca ogłosiła wprowadzenie na rynek nowej, kompletnej kolekcji łazienkowej o nazwie Ona.

 

W prezentacji nowej kolekcji Ona uczestniczyła część ekspertów zajmujących się jej projektowaniem, rozwojem i produkcją, a także kampanią komunikacyjną. Marc Viardot, dyrektor ds. marketingu i projektowania w Grupie Roca; Carolina Velasquez, główny projektant w NOA Intelligent Design; Gae Benedito, starszy projektant produktu w Benedito Design; Gabriel Escamez, założyciel studia projektowania wnętrz Cobalto; oraz Daniel Ayuso, dyrektor kreatywny agencji brandingowej Clase Bcn, wzięli udział w rozmowach przy okrągłym stole prowadzonym przez Nurię Moliner, architektkę, rzeczniczkę prasową i badaczkę.

 

Ponadto połączono się na żywo z fabrykami Roca w Anadia (Portugalia) i Gavà (Hiszpania), aby poznać procesy produkcyjne, produktów ceramicznych i baterii z kolekcji.

 

Marc Viardot ujawnił pierwsze obrazy dotyczące nowej kolekcji Roca, zdefiniowanej przez design w stylu śródziemnomorskim z łagodnymi kształtami i geometrycznymi liniami. Marc Viardot podkreślił wartości nowej kolekcji: „Ponadczasowy, wysoce funkcjonalny i przystępny projekt, z poszanowaniem naturalnych materiałów i zrównoważonego rozwoju w wielu aspektach”.

 

Rozwój kolekcji Ona był koordynowany przez zespół Roca Design Center, angażując także zespoły studia Benedito Design i NOA Intelligent Design. Dzięki zastosowaniu najnowszych innowacji technologicznych, we wszystkich kategoriach produktów osiągnięto nowe standardy higieny i komfortu.

 

Jeśli chodzi o metodologię pracy, Gae Benedito wyjaśnił, że „pracowaliśmy jak jeden zespół. Centrum Projektowe Roca wnosi swoją wiedzę i doświadczenie w zakresie projektowania i produkcji elementów przestrzeni łazienkowej, a my zapewniamy kreatywną propozycję projektu, która spełnia te wymagania. Wspólnie wypracowaliśmy ostateczne rozwiązanie”. W tym aspekcie Carolina Velasquez zwróciła uwagę, że „w naszym przypadku, przy projektowaniu umywalek, wykorzystaliśmy wszystkie nowe możliwości oferowane przez materiał jakim jest Fineceramic®, opracowany wyłącznie przez Roca”.

 

Projektant wnętrz Gabriel Escamez podkreślił komplementarność nowej oferty: „Kolekcja Ona jest elementarna i organiczna, połączona z naturą oraz łatwa do wkomponowania w każdą przestrzeń. Jej wszechstronność i szeroka gama wymiarów sprawiają, że jest wysoce kompatybilna z meblami i akcesoriami. To jest coś, co bardzo cenię jako projektant wnętrz.” Wreszcie Daniel Ayuso z Clase Bcn, studia odpowiedzialnego za kierownictwo artystyczne kampanii komunikacyjnej, przypomniał, że „Ona to katalońskie słowo oznaczające „falę”, koncepcję, która przenosi nas nad Morze Śródziemne, co jest nierozerwalnie związane z firmą Roca.

 

Podsumowując prezentację Marc Viardot podkreślił, że „chcemy dążyć do najlepszych rozwiązań i najlepszych odpowiedzi na wszystkie nowe wyzwania, które przed nami stoją, mając wspólną ambicję, aby każdy projekt był lepszy i bardziej odpowiednidla współczesnego świata”.

Dowiedzieć się więcej o kolekcji Ona
Zobacz naszą stronę Ona  

Pobierz katalog kolekcji łazienkowej Ona

Polecane artykuły:
Roca prezentuje najwyższej klasy kolekcję Ona inspirowaną regionem śródziemnomorskim