Porady ekspertów - pytania proceduralne
Masz wątpliwości jak dokonać reklamacji lub jakie produkty jej podlegają? Zastanawiasz się czy nie będziesz mieć problemu z dokupieniem części zamiennych? Skontaktuj się z nami!
Masz wątpliwości jak dokonać reklamacji lub jakie produkty jej podlegają? Zastanawiasz się czy nie będziesz mieć problemu z dokupieniem części zamiennych? Skontaktuj się z nami!
Jeśli pojawia się uszkodzenie mechaniczne produktu zakupionego w punkcie sprzedaży w Polsce i potrzebujemy pomocy specjalisty, prosimy o wypełnienie i przesłanie do nas niezwłocznie formularza reklamacyjnego, który znajduje się na stronie Internetowej roca.pl w zakładce “Gdzie nas znajdziesz”.
Aby nasi specjaliści mogli Państwu szybko i sprawnie pomóc prosimy o przesłanie wraz ze zgłoszeniem:
– zdjęcia dowodu zakupu,
– dane adresowe,
– dane osoby kontaktowej,
– krótki opis wady najlepiej z dokumentacją fotograficzną.
Części zamienne są dostępne, aby je zakupić, należy udać się do dystrybutora bądź skontaktować się z najbliższym autoryzowanym serwisantem.
Lista dystrybutorów oraz lista serwisantów udostępniona jest na stronie roca.pl
Zgodnie z warunkami gwarancji Roca Polska objęte są one 24 miesięczną gwarancją producenta. Na stronie roca.pl znajdują się dokładnie opisane warunki gwarancyjne.
Oczywiście, niezależnie od tego, w którym sklepie kupią Państwo produkty marki Roca, będą one objęte gwarancją zgodnie z warunkami gwarancji Roca Polska.
Roca dystrybuuje części zamienne za pośrednictwem autoryzowanych serwisów. Można je również zamówić u dystrybutorów, a ich pełną listę znajdą Państwo na stronie https://www.roca.pl/dystrybutorzy.
Niezależnie od miejsca zakupu produktów Roca, zachęcamy do wypełnienia zgłoszenia reklamacyjnego znajdującego się na stronie roca.pl pod adresem: https://www.roca.pl/obsluga-klienta/reklamacje.
Na mechanizm spłukujący, deskę, pokrywę oraz pozostałe akcesoria łazienkowe otrzymują Państwo dwa lata gwarancji.
Odpowiedź w kwestii zasadności zgłoszenia otrzymują Państwo od nas w trakcie ustawowych 14 dni. Jeśli taka reklamacja zostaje rozpatrzona pozytywnie, wówczas staramy się możliwie najszybciej zrealizować naszą deklarację (zwrot kosztów/wymiana produktu/części).
Po wypełnieniu zgłoszenia reklamacyjnego na stronie roca.pl otrzymają Państwo bezpośredni namiar na serwisanta, który został przydzielony do Państwa zgłoszenia i który będzie procesował tę reklamację. To do niego właśnie można się zgłaszać z pytaniem o status reklamacji. Można również tradycyjnie zadzwonić na infolinię pod numer 801 88 7622 lub 32 339 41 87.