Inspiracje

PORADY EKSPERTÓW – PYTANIA PROCEDURALNE

Masz wątpliwości jak dokonać reklamacji lub jakie produkty jej podlegają? Zastanawiasz się czy nie będziesz mieć problemu z dokupieniem części zamiennych? Skontaktuj się z nami!

1. W jaki sposób mogę zgłosić reklamację?

Jeśli pojawia się uszkodzenie mechaniczne produktu zakupionego w punkcie sprzedaży w Polsce i potrzebujemy pomocy specjalisty, prosimy o wypełnienie i przesłanie do nas niezwłocznie formularza reklamacyjnego, który znajduje się na stronie Internetowej roca.pl w zakładce “Gdzie nas znajdziesz”.

Aby nasi specjaliści mogli Państwu szybko i sprawnie pomóc prosimy o przesłanie wraz ze zgłoszeniem:

– zdjęcia dowodu zakupu,

– dane adresowe,

– dane osoby kontaktowej,

– krótki opis wady najlepiej z dokumentacją fotograficzną.

2. Czy są dostępne części zamienne i jak można je kupić?

Części zamienne są dostępne, aby je zakupić, należy udać się do dystrybutora bądź skontaktować się z najbliższym autoryzowanym serwisantem.
Lista dystrybutorów oraz lista serwisantów udostępniona jest na stronie roca.pl

3. Czy pojedyncze elementy produktów takie jak uszczelki, zawiasy podlegają reklamacji?

Zgodnie z warunkami gwarancji Roca Polska objęte są one 24 miesięczną gwarancją producenta. Na stronie roca.pl znajdują się dokładnie opisane warunki gwarancyjne.

Udostępnij