Inspiracje

PORADY EKSPERTÓW – PYTANIA PROCEDURALNE

Masz wątpliwości jak dokonać reklamacji lub jakie produkty jej podlegają? Zastanawiasz się czy nie będziesz mieć problemu z dokupieniem części zamiennych? Skontaktuj się z nami!

1. W jaki sposób mogę zgłosić reklamację?

Jeśli pojawia się uszkodzenie mechaniczne produktu zakupionego w punkcie sprzedaży w Polsce i potrzebujemy pomocy specjalisty, prosimy o wypełnienie i przesłanie do nas niezwłocznie formularza reklamacyjnego, który znajduje się na stronie Internetowej roca.pl w zakładce “Gdzie nas znajdziesz”.

Aby nasi specjaliści mogli Państwu szybko i sprawnie pomóc prosimy o przesłanie wraz ze zgłoszeniem:

– zdjęcia dowodu zakupu,

– dane adresowe,

– dane osoby kontaktowej,

– krótki opis wady najlepiej z dokumentacją fotograficzną.

2. Czy są dostępne części zamienne i jak można je kupić?

Części zamienne są dostępne, aby je zakupić, należy udać się do dystrybutora bądź skontaktować się z najbliższym autoryzowanym serwisantem.
Lista dystrybutorów oraz lista serwisantów udostępniona jest na stronie roca.pl

3. Czy pojedyncze elementy produktów takie jak uszczelki, zawiasy podlegają reklamacji?

Zgodnie z warunkami gwarancji Roca Polska objęte są one 24 miesięczną gwarancją producenta. Na stronie roca.pl znajdują się dokładnie opisane warunki gwarancyjne.

4. Czy na produkty matki Roca zakupione w marketach Castorama również przysługuje gwarancja?

Oczywiście, niezależnie od tego, w którym sklepie kupią Państwo produkty marki Roca, będą one objęte gwarancją zgodnie z warunkami gwarancji Roca Polska.

5. Czy na terenie Polski znajduje się może sklep z akcesoriami i częściami zamiennymi Roca?

Roca dystrybuuje części zamienne za pośrednictwem autoryzowanych serwisów. Można je    również zamówić u dystrybutorów, a ich pełną listę znajdą Państwo na stronie https://www.roca.pl/dystrybutorzy.

6. Gdzie należy złożyć reklamację na produkt Roca zakupiony w markecie budowlanym?

Niezależnie od miejsca zakupu produktów Roca, zachęcamy do wypełnienia zgłoszenia reklamacyjnego znajdującego się na stronie roca.pl pod adresem: https://www.roca.pl/obsluga-klienta/reklamacje.

7. Jaki jest okres gwarancyjny na mechanizm spustowy w kompakcie WC?

Na mechanizm spłukujący, deskę, pokrywę oraz pozostałe akcesoria łazienkowe otrzymują Państwo dwa lata gwarancji.

8. Jak długo standardowo oczekuje się na rozpatrzenie reklamacji produktów marki Roca?

Odpowiedź w kwestii zasadności zgłoszenia otrzymują Państwo od nas w trakcie ustawowych 14 dni. Jeśli taka reklamacja zostaje rozpatrzona pozytywnie, wówczas staramy się możliwie najszybciej zrealizować naszą deklarację (zwrot kosztów/wymiana produktu/części).

9. W jaki sposób można sprawdzić status reklamacji?

Po wypełnieniu zgłoszenia reklamacyjnego na stronie roca.pl otrzymają Państwo bezpośredni namiar na serwisanta, który został przydzielony do Państwa zgłoszenia i który będzie procesował tę reklamację. To do niego właśnie można się zgłaszać z pytaniem o status reklamacji. Można również tradycyjnie zadzwonić na infolinię pod numer 801 88 7622 lub 32 339 41 87.

Udostępnij