PORADY EKSPERTÓW – PYTANIA PROCEDURALNE
1. W jaki sposób mogę zgłosić reklamację?
Jeśli pojawia się uszkodzenie mechaniczne produktu zakupionego w punkcie sprzedaży w Polsce i potrzebujemy pomocy specjalisty, prosimy o wypełnienie i przesłanie do nas niezwłocznie formularza reklamacyjnego, który znajduje się na stronie Internetowej roca.pl w zakładce “Gdzie nas znajdziesz”.
Aby nasi specjaliści mogli Państwu szybko i sprawnie pomóc prosimy o przesłanie wraz ze zgłoszeniem:
– zdjęcia dowodu zakupu,
– dane adresowe,
– dane osoby kontaktowej,
– krótki opis wady najlepiej z dokumentacją fotograficzną.
2. Czy są dostępne części zamienne i jak można je kupić?
Części zamienne są dostępne, aby je zakupić, należy udać się do dystrybutora bądź skontaktować się z najbliższym autoryzowanym serwisantem.
Lista dystrybutorów oraz lista serwisantów udostępniona jest na stronie roca.pl
3. Czy pojedyncze elementy produktów takie jak uszczelki, zawiasy podlegają reklamacji?
Zgodnie z warunkami gwarancji Roca Polska objęte są one 24 miesięczną gwarancją producenta. Na stronie roca.pl znajdują się dokładnie opisane warunki gwarancyjne.
4. Czy na produkty matki Roca zakupione w marketach Castorama również przysługuje gwarancja?
Oczywiście, niezależnie od tego, w którym sklepie kupią Państwo produkty marki Roca, będą one objęte gwarancją zgodnie z warunkami gwarancji Roca Polska.
5. Czy na terenie Polski znajduje się może sklep z akcesoriami i częściami zamiennymi Roca?
Roca dystrybuuje części zamienne za pośrednictwem autoryzowanych serwisów. Można je również zamówić u dystrybutorów, a ich pełną listę znajdą Państwo na stronie https://www.roca.pl/dystrybutorzy.
6. Gdzie należy złożyć reklamację na produkt Roca zakupiony w markecie budowlanym?
Niezależnie od miejsca zakupu produktów Roca, zachęcamy do wypełnienia zgłoszenia reklamacyjnego znajdującego się na stronie roca.pl pod adresem: https://www.roca.pl/obsluga-klienta/reklamacje.
7. Jaki jest okres gwarancyjny na mechanizm spustowy w kompakcie WC?
Na mechanizm spłukujący, deskę, pokrywę oraz pozostałe akcesoria łazienkowe otrzymują Państwo dwa lata gwarancji.
8. Jak długo standardowo oczekuje się na rozpatrzenie reklamacji produktów marki Roca?
Odpowiedź w kwestii zasadności zgłoszenia otrzymują Państwo od nas w trakcie ustawowych 14 dni. Jeśli taka reklamacja zostaje rozpatrzona pozytywnie, wówczas staramy się możliwie najszybciej zrealizować naszą deklarację (zwrot kosztów/wymiana produktu/części).
9. W jaki sposób można sprawdzić status reklamacji?
Po wypełnieniu zgłoszenia reklamacyjnego na stronie roca.pl otrzymają Państwo bezpośredni namiar na serwisanta, który został przydzielony do Państwa zgłoszenia i który będzie procesował tę reklamację. To do niego właśnie można się zgłaszać z pytaniem o status reklamacji. Można również tradycyjnie zadzwonić na infolinię pod numer 801 88 7622 lub 32 339 41 87.