Roca w Polsce

PL-new-zlote-2th.jpg

Organizowany od 2003 r. prestiżowy konkurs Złote Spinacze prezentuje najbardziej kreatywne i rzetelnie wykonane kampanie oraz akcje PR zrealizowane w Polsce. W tegorocznej, XIV edycji, Jury nagrodziło projekty w 27 kategoriach. Po raz pierwszy przyznano statuetki w trzech kolorach: złotym, srebrnym i brązowym. Projekt Roca, zrealizowany wspólnie z agencją Solski Burson-Marsteller oraz z pracownią graficzną Fabric Studio, otrzymał Srebrny Spinacz w kategorii Głównej Custom Publishing.

Akademia Roca „Łazienka Dostępna” to projekt w formie poradnika dotyczącego aranżacji i wyposażenia łazienki, z uwzględnieniem osób niepełnosprawnych, seniorów i dzieci. Jego głównym założeniem jest przybliżenie tematyki dostępności łazienki w przestrzeni prywatnej i publicznej. Upowszechnienie tej idei jest ważnym elementem walki z wykluczeniem społecznym osób z ograniczeniami ruchowymi spowodowanymi wypadkami lub podeszłym wiekiem.

Akademia Roca „Łazienka Dostępna” jest też kompendium wiedzy o dedykowanych tej grupie odbiorców rozwiązaniach łazienkowych, źródłem porad i prostych w zastosowaniu wskazówek, uwzględniających aspekty zarówno praktyczne, jak i estetyczne, często w takich przypadkach pomijane.

Ogłoszenie wyników i rozdanie nagród odbyło się 2 grudnia w trakcie uroczystej Gali poprowadzonej przez Jarosława Kuźniara w hotelu Westin w Warszawie.

Srebrny Spinacz 2016 dla Akademii Roca - Łazienka Dostępna

"Akademia Roca - Łazienka dostępna" otrzymała Srebrny Spinacz w dorocznym konkursie Związku Firm Public Relations na najlepsze kampanie komunikacyjne w Polsce. Ten wyjątkowy projekt podejmując problematykę organizacji łazienki dla osób starszych, niepełnosprawnych, a także dzieci, pokazuje, że łatwy dostęp do łazienki to szansa na samodzielność i niezależność. To także ważny element walki z wykluczeniem społecznym osób niepełnosprawnych.