Roca w Polsce

ww-design-dla-konesera.png

1.pngHiszpańskie Lato w Gliwicach, to już trzecia edycja wydarzenia organizowanego przez Gliwicki Teatr Muzyczny. Wszyscy, którzy zdecydują się na udział w imprezie będą mieli niecodzienną okazję do bliższego spotkania z hiszpańską kulturą. Nie zabraknie pokazów flamenco, degustacji wina czy filmów hiszpańskich. Roca Polska objęła swoim patronatem wydarzenie.

Roca Polska systematycznie angażuje się w inicjatywy dla społeczności lokalnej wspierające promocje hiszpańskiej kultury. Przejawem tego było również objęcie patronatem organizowanej przez Szkołę Językową Romanica i kino studyjne AMOK w maju Hiszpanii w Gliwicach. Pomysłodawcy wydarzenia, podczas tegorocznej przybliżyli mieszkańcom miasta twórczość genialnego, hiszpańskiego reżysera Pedro Almodóvara. Gliwiczanie, którzy wzięli udział w imprezie Hiszpania w Gliwicach mieli okazję poszerzyć wiedzę na temat reżysera i obejrzeć film jego autorstwa. Prelekcję filmu Przelotni kochankowie w wykonaniu m.in. Penelope Cruz i Antonio Bandera poprzedził konkurs z wiedzy o filmach Almodóvara.


Informacje o firmie ROCA
 

ROCA oferuje produkty wyposażenia łazienki, kładąc nacisk na ich design i funkcjonalność. W ofercie firmy znajduje się kompleksowe wyposażenie przestrzeni łazienkowej – ceramika, baterie, stelaże podtynkowe i przyciski, wanny, meble łazienkowe oraz dodatki i płytki ceramiczne. Firma zatrudnia 21 100 pracowników, posiada 76 zakładów produkcyjnych i jest obecna w ponad 135 krajach na całym świecie. ROCA jest światowym liderem w swojej branży. Grupa z hiszpańskim kapitałem dominuje nie tylko na rynkach Europy, lecz także Ameryki Łacińskiej, w Indiach i Rosji. Z sukcesem działa też w Chinach, na Bliskim Wschodzie oraz w wielu krajach Azji i Afryce.

Więcej informacji na stronie www.roca.pl

Roca Polska wspiera kulturę hiszpańską w Gliwicach

Widowiska muzyczno – taneczne, koncerty, degustacje i pokazy filmowe – tak będzie wyglądać tegoroczne Hiszpańskie Lato w Gliwicach organizowane w dniach 27.06 – 30.06. Roca, lider w kategorii wyposażenia łazienek o hiszpańskich korzeniach po raz kolejny angażuje się w lokalne inicjatywy w mieście mające na celu promowanie hiszpańskiej kultury