Roca w Polsce

inspiracje-eye-tracking.jpg

Wśród zalet, które wpłynęły na sukces reklamy w badaniach wymieniono: dobry branding, unikalność prezentacji oraz dobre proporcje poszczególnych elementów. Doceniono także fakt, że kampania ROCA „Inspiracje” jednoznacznie kojarzy się z branżą, którą reklamuje – wyposażeniem łazienek. Badacze zaliczyli reklamę do bardzo udanych, ponieważ przyciąga uwagę klienta, koncentruje ją na właściwych elementach i nie wprowadza w błąd. Sukces jest tym większy, że jak pokazały analizy, niedostosowanie elementów strategii komunikacyjnej jest powszechnym błędem, który skazuje wiele kampanii na porażkę.

Kampania wizerunkowa firmy ROCA – „Inspiracje” została przygotowana przez agencję reklamową S4. Miała na celu ukazanie produktów wyposażenia łazienkowego marki ROCA jako tych odznaczających się ciekawym wzornictwem. „Inspiracje” to prezentacja trzech różnych i niepowtarzalnych stylów, które wpisują się w oczekiwania klientów. Romantyczny, ponadczasowy i trendy – style odpowiadają inspiracjom projektantów zaproszonych do współpracy z koncernem ROCA.

Kampania „Inspiracje” trwała od 2008 roku. I byłą prezentowana w prasie, w materiałach POS i innych narzędziach BTL. (katalogi, Internet itd.).

O metodzie badawczej 

GFK Eye Tracking to nowatorska metoda badająca sposób postrzegania, która polega na podążaniu za wzrokiem konsumenta i rejestruje drgania gałki ocznej. Wszystko po to, by rozszyfrować tajemniczy świat percepcji i tworzyć skuteczne reklamy, które przyciągną wzrok i zmobilizują pamięć.

Reklama ROCA „Inspiracje” doceniona w badaniach GFK Eye Tracking

Kampania ROCA „Inspiracje” 2008 została uznana, jako pozytywny przykład komunikacji z klientem w branży łazienkowej. Stwierdzono to na podstawie badania metodą GFK Eye Tracking, jednej ze skuteczniejszych metod na rynku